torsdag 21 maj 2009

Min rosa balkong









När vi åkte från Hinneryd så kom jag på att det nog var loppis i Knäred oxå idag. Men oj vad fel jag hade, det var visst på lördag. Men idag var det outlet på trädgårdsmöbler och dynor. Jag hittade så fina dynor som jag ville ha i stolarna på balkongen. Tyvärr visste jag redan när jag såg dem att de var för stora, men man kan ju alltid köpa nya stolar. Tyckte att det var lite dyrt, men då träffade vi en föredetta kollega som lyckades övertala försäljaren så att jag fick två dynor till stolarna och en till vår baden-baden stol för priset av två. Så himla snällt! Så fint som det är på balkongen nu har det aldrig varit innan. Jag brukar inte gilla vår balkong, men nu är det en riktig färgklick!

1 kommentar:

  1. Super snyggt! Bara stolarna som får bytas nu, hahaha...

    SvaraRadera