torsdag 17 december 2009

Födelsedagsblommor

Min goa sambo passade på att fylla jämt när vi var på Kanarieholmarna. 30-år gammal, eller ung får jag väl säga eftersom nästa gång är det min tur.
När vi kom hem stod denna underbara blomma och väntade på köksbordet från mamma och pappa.

Dagen efter var det dags för nästa blomma. Henke fick denna fina av sin mamma.

Jag tror att våra mammor har varit i samma blomsteraffär och handlat. För buketterna var väldigt lika varandra. Det var bara färgen på amaryllisen som var olika.

2 kommentarer:

  1. haha, de har nog absolut varit på samma ställe =0) Tur att de va fina. Får ni inte plats med dem så har jag =0)

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem igen! Va mysigt och skönt det låter med sol och värme.

    Hälsa födelsedaxbarnet Grattis på födelsedan i efterskott! Jag älskar oxå amaryllisar - jättefina!
    Kram =o)

    SvaraRadera