tisdag 15 december 2009

Playa del Cura

Nu har jag varit dålig på att uppdatera min lilla blogg. Men det finns en bra anledning. Vi har varit i Playa del Cura på Gran Canaria. Sol och bad hela veckan lång. Det var riktigt gott med 30 graders värme så här precis innan jul.

Denna härliga utsikt hade vi från vår terass. Hav så långt man kunde se. Inte så illa...

Inom hotellområdet levde jag i dessa snygga fotriktiga skor. Jag fick skoskav på tre ställen direkt jag tog på mina sandaler. Så sen kunde jag inte ha dem mer på hela veckan och fick ha dessa snygga.

Det var vi och väldigt många pensionärer som bodde på vårt hotell. Det innebar att det fanns mycket plats i poolen. De var inte särskilt förtjusta i att bada. Tänka sig att jag som egentligen är värsta badkrukan har badat flera gånger både i poolen och i havet. Kallt men det var uppfriskande.

3 kommentarer:

  1. Låter härligt!!!
    Oxå kommer du hem till ett snöigt Sverige,
    kan ju inte bli bättre nu vid jul!!

    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad mysigt o skönt!
    Vilken kontrast det blev och komma hem =0)

    Det blir en väldigt konstig ändring här på bloggen med alla jul o adventsbilder o rätt som det e kommer där bilder på blå himmel o Jenna i klänning=varmt!

    Tack för julkortet, Calle blev ganska upprörd...

    SvaraRadera
  3. Ja ibland är verkligheten hård. det tyckte jag oxå när kortet togs...

    SvaraRadera