lördag 31 oktober 2009

Halmstad-besök

Bowling, restaurangbesök och eldshow. Så såg gårdagskvällen ut. Mycket trevligt med svägerskan med familj som sällskap.
Var väldigt nöjd över att jag tog min svininfluensaspruta i vänster arm så jag kunde bowla. Annars finns det inte en chans att jag hade kunnat hålla i något klot och än mindre få det i rullning. Min arm är fortfarande väldigt öm. Ska inte gnälla för jag har inte känt av någon annan biverkning alls.
Bowlingen gick riktigt bra. På restaurangen åt jag trerätters för det var så billigt och sedan stod jag i små tunna leggings på torget och tittade när de jonglerade med eld.


Svårt att tro att maten var god när man ser denna bilden. Men det var den. Fläskfilé med kantarellsås och klyftpäror.

Goaste Nellie! Gulligare tjej får man leta efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar