söndag 11 oktober 2009

Skåneland

Igår var vi i Danmark, nej förlåt jag menar Helsingborg men där var så mycket danskar så man kunde tro att vi hade hamnat i vårt grannland. Det var tur att detta var innan kvällens fotbollsmatch mellan Sverige och Danmark. Den matchen behöver jag ju inte ens kommentera. Resultatet får tala för sig själv.
Min käre sambo är väldigt glad för att spontanshoppa lite. Igår var det helt plötsligt ett soffbord vi behövde och då kan man inte vänta lite utan då ska det köpas direkt. Vi kollade på EM möbler och där hittade han det ena efter det andra, men som tur var höll jag i plånboken. För oj vad ett soffbord kan kosta mycket utan att vara speciellt alls. Det blev inget soffbord. Jag tycker vi kan kolla runt lite först innan man köper första bästa.

Efter soffbordsjakten hittade Henke en väldigt dyr fåtölj som han var tvungen att provsitta. Allt lät väldigt konstigt inne i stolen därav den något misstänksamma minen.

Det blev inget köp där heller för som ni kan se kostade den 49000:-.
Jag gillar att du är så spontan Henke så jag slipper tjata om att vi ska köpa något nytt!

1 kommentar:

  1. Jag har också kollat på den där fotföljen men den är som sagt inte billig =)

    SvaraRadera