onsdag 7 oktober 2009

Konsten att ta bra foto


Hittade denna lite småroliga bilden från i somras när Johanna hade sin tårtfest.
Så här ser det väldigt ofta ut när vi träffas och båda två måste ta kort på allt möjligt för att kunna blogga.
Johanna vet hur man får de riktigt fina bilderna genom att ta uppifrån med sin fina kamera.
Själv är jag inte så noga när jag tar mina bilder utan brukar satsa på ju närmre desto bättre med min lilla mobil.
Alla bilder jag lägger ut här på bloggen är tagna med min mobil så jag får nog säga att jag är ganska nöjd med den telefonen.

2 kommentarer:

  1. Trodde du hade värsta kameran, syns inte att det är med mobilen.
    /Sussie

    SvaraRadera
  2. hahaha, sånna bilder får du inte lägga ut. Vi ser ju inte kloka ut. Eller inte jag i alla fall som står på stolen =0)

    Tack för en rolig tur idag! Korgen har hamnat på plats med massor av våld, den va för stor...

    SvaraRadera