onsdag 2 september 2009

Husletande

Vi har letat hus nu i lite mer än ett år. Jag kollar hemnet som en besatt dåre flera gånger om dagen. Men det finns aldrig något som riktigt faller oss i smaken. I början av sommaren kom huset in som jag verkligen trodde var vårt drömhus. Vi gick på visningen och mina drömmar gick direkt i kras. Det var inte alls i det skick som jag trodde det skulle vara.
För att jag ska bli riktigt nöjd så kanske det bara finns ett alternativ. Bygga ett helt nytt hus. Jag har hittat huset som jag skulle vilja bo i.

Detta hus är helt underbart tycker jag. Tänk att ha detta på en tomt med fint läge. Drömma kan man ju alltid. Jag kommer fortsätta leta på hemnet och drömma om detta huset.

1 kommentar:

  1. Du kan få hyra in dig hos mig sen för detta är likt det jag SKA ha =0)
    Men ni får väl bygga istället. Tänk så underbart med ett helt nytt hus!

    SvaraRadera