tisdag 29 september 2009

Min 29:e födelsedag

29 år gammal, med tanke på hur uppvaktad jag blev igår på min födelsedag så kunde man verkligen tro att jag fyllde jämt. Men det får vänta ett år till innan det är dags att fira nolla.
Min gulligaste syster hade bakat en riktig kakbuffé till mig. Sju sorters kakor och bullar! Det var inte klokt så mycket kakor och hur gott det var.

Alla fik som jag har varit på kan slänga sig i väggen för här var det hembakat med riktig kärlek.


Fin fina paketer med ännu finare innehåll. Vad sägs om biljett till Magnus Ugglas revy, parfym, Miss Dee armband, kakbok från Flickorna Lundgren på skäret och sist men inte minst hotellweekend och biljett till Anna Terinheims konsert i Växjö.
Vilken underbar höst jag kommer ha med flera roliga evenemang att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar