torsdag 24 september 2009

Vinnaren är dragen!

Vill börja med att tacka er som ville vara med i min tävling! Var ganska säker på att ingen skulle vilja vara med.
Vinnaren har nu en blundande Henke fått dra. Han vill dock inte vara med på bild.

Jag har inte riktigt vetat vad jag ska ha det här lilla loppisfyndet till, men det är ju klart att det är en liten lottdragningsskål.

Vinnaren är min kära kusin Kristina. Meddela om du vill att jag skriver dit någon text eller kan jag lämna det tomt så kan du skriva något själv.

3 kommentarer:

  1. Grattis kusin vitamin!! Jag tycker i alla fall att du ska mumsa i dig innehållet själv!!

    SvaraRadera
  2. Snyft...jag som så gärna ville vinna.

    SvaraRadera
  3. Yes yes yes! TACK vad glad jag blir!! Så klart jag vill ha den själv,det e ju jag som vunnit - hihi. Skriv gärna att den e min! ;o)
    Kramar =o)

    SvaraRadera