fredag 4 september 2009

Thomas Pettersson i Ljungby


Jag säger bara Thomas Pettersson, roligare man får man verkligen leta efter. Han är min stora favorit.
Igår var han i Ljungby på pensionärernas hus med sin show för att fira att han hållt på med stand up i 20år och där var jag oxå.

Första halvan innan pausen var inte så rolig. Jag blev lite smått orolig att jag hade gått och börjat bli mätt på Thomas Pettersson. Direkt efter pausen släppte min oro. Jag skrattade så tårarna rann. Då visade han verkligen sin rätta sida. Om ni inte har sett honom, gå och gör det. Det heter ju att ett skratt förlänger livet.

2 kommentarer:

  1. Hallå hallå!
    Visst var det roligt,
    jag skrattade så tårarna sprutade!
    Men håller med dig om att man blev lite orolig i början, det var mer "äckligt" än roligt..
    Men sedan försvann oron rätt snabbt!!

    Kram kram
    din gamla kollega Emma
    emmgot.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!
    Jag är precis nybliven scrapbooking-fan,
    Är superpysslig av mig, men vågade mig inte på scrapbooking förrän i början av denna vecka!
    Att se dina fina alster gör att jag får många nya idéer! Du verkar vara fantastiskt duktig!
    Är du inne på msn nånting får du gärna lägga till mig: emma_gottfridsson@msn.com
    Ha en fin helg!
    Kram Emma

    SvaraRadera