lördag 26 september 2009

Sms lek

Hittade denna på en blogg och kände att jag var tvungen att kolla hur det skulle bli med mina sms. En del svar blev riktigt illa och en del blev lite roliga.

Kopiera texten och gör din egen anteckning/Note. Byt ut svaren till dina egna!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Den måste nog va rätt tjock tror du inte?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ringer när jag kör.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Jag tänkte sticka in o tvätta mig om en stund

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Blev bara 10%

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Japp

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Jag tror jag vill ha vitt

7. Vad vill du höra mest av allt?
Då kanske man ska se den filmen ändå

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Wow idag e jag sjukt impad syrran

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Tack snälla!

2 kommentarer:

  1. Tackar för dagens garv!
    Den här var riktigt rolig.
    Har även jag skrivit ner hur mina svar blev på min blogg, gå in och glutta vet jag.
    Helt sjuka svar!!!
    ha ha ha
    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. haha typ 90% va ju från mig o sen skulle jag kunna gissa ett från henke det med 10%.

    Denna har jag också gjort innan!! Puss

    SvaraRadera