lördag 28 november 2009

Äntligen advent!

För några veckor sedan köpte jag denna underbara adventsljusstake på loppis. Jag tyckte den var så fin och var väldigt nöjd. Kom hem och började genast måla den vit. När jag sen skulle visa Henke hur fin den var när den var tänd så fungerade den inte längre. Blev så besviken! Men som jag skrivit tidigare så fixar ju bästa pappan allt och nu lyser min fina adventsljusstake igen.

Här står den i ett av mina adventsfina fönster tillsammans med två små andra loppisfynd som oxå fått en omgång av målarpenseln.

Jag pyntade ganska mycket igår, men jag kommer visa er lite åt gången.


1 kommentar:

  1. Jisses! Jag tror vi har en exakt likadan ljusstake...följde med i husköpet! Betydligt snyggare vit...ska kanske oxå ta fram målarpenseln=)

    //Åsa

    SvaraRadera