söndag 8 november 2009

Ladies Night

Jösses så roligt det var! Vilken show och alla tjejer, damer och kärringar var helt galna. Ljudnivån var något som jag aldrig har upplevt innan.
Detta var en riktigt bra födelsedagspresent att ge bort eftersom det innebar att jag var tvungen att följa med själv. Johanna fick denna upplevelse av mig när hon fyllde 25 som ni kanske kommer ihåg.
Förstår visserligen inte riktigt varför de skulle ha med de små patetiska delarna när "Bygglovs-Matte" och Magnus Samuelsson var på scen. Det kunde de uteslutit och bara haft de tre huvudpersonerna hela tiden.

Måste tacka några personer för en trevlig kväll:

Tack Johanna för att du finns!
Tack Aftonbladet-fotografen för skratten du gav oss och ett minne som alltid kommer finnas kvar!
Tack Micke Tornving för din trevliga kommentar till mig och Johanna efter showen!
Tack Martin Stenmark, Andreas Johnsson och Micke Tornving för en kanonshow!


2 kommentarer:

  1. Tack själv älskade syster. Det blir lite foto senare. Sen tackar jag också Tornving & Co.
    Dock ej aftonbladet. Borde jag inte kunna stämma dem =0)

    SvaraRadera
  2. Jo prova du att stämma dem! Men hade det inte varit för dem så hade vi ju missat det roliga...

    SvaraRadera