onsdag 11 november 2009

Ny kamera

Efter Ladies Night i lördags kom jag sur hem till Henke och sa att vi måste köpa en ny kamera. Den vi har nu har blivit skitdålig! Han tittade lyckligt på mig och konstaterade att det var självklart att vi skulle köpa en ny kamera. Alla som känner Henke vet ju att han är väldigt glad för prylar.

Denna skitdåliga bild var vad jag lyckades åstadkomma med min kamera innan jag gav upp.

Lite skillnad mot vad Johanna hade tagit för bild.

Henke skulle bara testa kameran och se om den verkligen blivit så dålig som jag sa. Han tittade lite besviket på mig och utbrast "Vad är det för jäkla inställning du fått till?!" Jag hade i mörkret lyckats ställa in något konstigt på kameran utan att märka det. Där rök till hans besvikelse den nya kameran.

2 kommentarer:

  1. Wow, jag gillar din dåliga inställning för det gör mig till en väldigt bra fotograf!
    Fast du hade ju antagligen bara fått med väggar o golv även med en bättre kamera. hahaha!!!

    SvaraRadera