söndag 29 november 2009

När första ljuset brinner...

Några av er kanske tycker att det räcker med en adventsljusstake, men inte jag! I år kör jag på tre stycken. Finns ju inget mysigare än att ha tända ljus.

Den första och största. Här gäller det att elda på så att man märker någon skillnad på ljusen när det är dags att tända nästa ljus.

Den andra är ett härligt fynd som jag hittade i Ullared förra året.

Till sist den tredje och den jag själv gillar mest detta året. Små hemliga paketer i mitten. Är det något i kan man ju undra eller är det bara fejk?
Vilken gillar ni bäst?

2 kommentarer:

  1. Svårt val, men nummer ett och tre är nog bäst. /Sussie

    SvaraRadera
  2. Denna julen är min absoluta favorit den du har som nr 1. Jag har själv inte inhandlat just detta "moderna" arrangemang, utan har själv hållt mig till den klassiska röda ljusstaken.
    Men fint är det, mycket fint!!
    Kram
    Emma

    SvaraRadera