onsdag 18 november 2009

Lussebullar

När jag var och handlade i eftermiddag så fick jag sån lust att baka lussekatter. Lite tidigt kan tyckas, men det tyckte inte mitt sug efter denna gula underbara bulle. (Får erkänna att jag redan har köpt färdiga tidigare)

Mycket saffran ska det vara tycker jag och ni ser ju hur gula de är. Ett stort minus är att jag trodde att jag hade russin hemma men det hade jag inte. Men det fick gå bra ändå. För att ge mig ut i detta ruskväder en gång till var jag inte sugen på.

Så ikväll blir det till att mumsa lussebulle framför det pinsamma programmet Bonde söker fru.

3 kommentarer:

  1. Vad fina de blev! /Sussie

    SvaraRadera
  2. åhhh har du redan startat med dehär gulingarna?? Det har ju inte ens jag gjort! Varken bakat egna eller köpt färdiga! Men nästa helg =0)

    SvaraRadera
  3. Avundsjuk, åh så fina dom blev, det är nästan att man slickar på skärmen.. ha ha ha

    /Emma
    emmgot.blogg.se

    SvaraRadera