lördag 7 november 2009

This is it med Michael Jackson

Igår kväll var jag Henke och Nellie på Michael Jackson filmen "This is it". Jag måste säga att han inte alls såg sliten och helt förstörd ut som de skrev i tidningarna efter hans död. Då hade han aldrig orkat dansa och sjunga så som han gjorde. Filmen är hämtad från repetitionerna från hans konsert "This is it" som han skulle genomföra i London. Vilket han aldrig hann med för han dog.
När jag satt där och tittade så tänkte jag flera gånger hur sorgligt det är att han inte finns längre. Jag gillar verkligen hans musik.
Det var så coolt i filmen att se dansarna som skulle uppträda tillsammans med Michael. De var så jäkla duktiga.
Skulle vara så roligt att kunna dansa. Känner hur det rycker i benen när jag hör hans musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar