söndag 15 november 2009

Växjö-helg

När jag fyllde år fick jag en hotellweekend i Växjö av Henke. Så där har vi spenderat denna helgen. Det har verkligen varit en toppenhelg med allt man kan önska sig. Konsert med Anna Ternheim, shopping, sova på hotell och god mat.
Det var längesedan jag shoppade så mycket som jag har gjort denna helgen. Gårdagen inleddes på Landstoken som är en scrappingaffär. Så mycket grejer som gjorde att min pysselhjärna slog volter. Henke tyckte inte det var lika roligt där han satt utanför i bilen och väntade. Till sist fick jag slita mig därifrån.
Ut och äta och konsertklädd.

På kvällen kom den riktiga höjdpunkten. Anna Ternheim!
Vilken underbar konsert hon bjöd på. Helt ensam på scenen med sina gitarrer och sitt piano. Jag finner inga ord, hon är så sjukt bra. Alla satt helt knäpptysta medan hon sjöng. Den ena låten bättre än den andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar