söndag 22 november 2009

Myssöndag

Varit på tre loppisar med mor och syster. Köpte lite smått. Har redan börjat måla på allt så jag får visa en bild när det är färdigt.
Idag var det en bra loppisdag. Jag hade myskänslan igen. Den har inte riktigt infunnit sig på sista tiden.
Kan kanske ha att göra med att det var julpyntet som var i fokus på loppisen idag.
På tredje stoppet hittade jag ett så sjukt fint skåp. Halva priset och allt. Bestämde mig för att det skulle jag ha. Skulle få det hemkört imorgon.
Kom hem och insåg att det inte skulle passa alls i vårt vardagsrum. Fick ringa och avboka skåpet. Väldigt trist, för det är precis ett sånt skåp som jag vill ha om vi hittar ett hus någon gång.

Läste på en blogg den här veckan att Kungsörnens saffranskaka var väl värd att prova. Så det gjorde jag när jag kom hem. Den är sjukt god! Rekommenderas verkligen.


Bilden är lånad från kungsornen.com

2 kommentarer:

  1. jättekul att du vile delta!
    vinnaren annonseras imorgon så håll utkik!

    SvaraRadera
  2. mmm då ska jag testa en sådan kaka i helgen tror jag minsann =)

    SvaraRadera