onsdag 1 juli 2009

Antikt och diverse

Förra veckan kom det upp en spännande skylt i Axhult om Antikt och Diverse försäljning. Blev väldigt förväntansfull när jag insåg att idag var det dags att stanna till efter jobbet eftersom vi redan har kommit till den 1:e juli.
Direkt jag kom dit såg jag något som jag har letat efter ett tag och jag visste att min kära syster var ännu mer intresserad av än jag. Vi har spanat och spanat när vi varit på loppisar men bara sett sådana i anitkbodar till ett pris av 200-300:- styck. Så idag frågade jag försiktigt den trevlige försäljaren vad han ville ha för den. 40:- blev svaret. Jag blev helt lyrisk och han sa förvånat att alla unga tjejer hade varit helt galna hela dagen efter de lådorna. Undrar varför till det priset?!


Det fina fyndet tillhör dock inte mig längre utan min lillasyster har fått överta den direkt. Vad gör man inte för att glädja andra.
Kände mig så nöjd när jag gick därifrån.

1 kommentar:

  1. Din lillasyster är mer än nöjd =0) Men vet inte längre vad det är hon behöver på loppisar =0)

    SvaraRadera