torsdag 16 juli 2009

Öland

Måste börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna.
Jag har befunnit mig på Öland. Helt perfekt har det varit. Fint väder i stort sett hela tiden, nära till havet och helt enkelt bara SEMESTER!

Bara 50 meter från vår stuga låg en helt underbar strand. Där har vi tillbringat två dagar. Förstår inte varför det bara är min stackars näsa som får färg. Jag ser ut som Rudolf med röda mulen just nu.


Vattnet var helt klart och botten var täckt av fin fina stenar. Tycker att stenar som blivit slipade av vind och vatten är helt underbara. Men usch och fy vilket kallt vatten det var. Ja tro det eller ej men jag kände på vattnet.

Passande nog så fyllde ju vår Kronprinsessa Victoria 32 år den 14 juli medan vi befann oss på Öland. Klart jag var tvungen att sjunga och hurra för henne. Vi och lite annat folk hade tagit oss till Sollidens slott för att få fira Kronprinsessan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar