fredag 10 juli 2009

Nätshopping

Oj oj det är inte bra att sitta såhär mycket vid datorn som jag har gjort ikväll. Det har resulterat i att jag har shoppat lite på nätet. Än så länge har det blivit en klänning, ett linne och ett par skor. Shoppa skor på nätet känns inte helt smart så vi får se om de passar när jag får hem dem.

Det fanns mycket fint i tidningen jag fick av Henke som jag oxå har behövt kolla upp och eventuellt blir det några köp till innan denna dagen är slut. Tänk om jag hade haft ett stort kök och fått plats med alla skålar och byttor som jag skulle vilja ha. Men jag har en teori som går ut på att jag shoppar på mig lite olika saker till köket så länge och sedan kan de få stå framme när jag har fått mitt drömkök. Så länge får det helt enkelt ligga i förrådet. För i vårt lilla kök vi har nu får det inte plats med mer grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar