måndag 6 juli 2009

Blomster

Måste visa hur min fina blomlåda ser ut just nu. Hoppas det framgår hur mycket knoppar där är på pelargonerna. Kommer bli helt underbart vackert när de slår ut.

Idag när jag skulle vara en snäll syster och gå och lämna glasögon och plånbok som min virrhöna till lillasyster hade glömt i min väska igår så fick jag även en löprunda på köpet. Var inne och lämnade grejerna till Johanna och gick sedan över till Konsum för att handla lite. När jag kom ut så hade himlen fullständigt öppnat sig. Det var bara att kuta hemåt. Hann bli helt genomblöt. Tur inte åskan hann komma innan jag var hemma, för usch och fy vad jag avskyr åska

2 kommentarer:

  1. Du måste skaffa en riktig trädgård stumpan, det hör man:-)

    SvaraRadera
  2. Haha vem är virrig? Hur skulle du handlat på konsum om du inte fått låna pengar av mig?? O du vi stod inne på jobbet och skrattade åt alla som fick rusa ut från konsum =0)

    SvaraRadera