söndag 5 juli 2009

Loppis i Kornhult

Idag var det den årliga loppisen i Kornhult. Jag har bara en grej nu som jag vet att jag vill ha och det är ett skrivbord. Direkt vi kom dit så fick Johanna syn på det perfekta skrivbordet. Man kan se det i mitten av bilden bredvid den gröna lilla byrån. När de släppte repet och alla rusade in sprang vi fram till skrivbordet och möttes till min stora besvikelse av ett skrivbord i dåligt skick. Alltså blev det inget skrivbord idag.
Hotfulla moln hängde över oss hela tiden och till sist kunde det inte hålla emot mer och himlen öppnade sig. Det var bara att ta på regnjackan och hoppas på att folk skulle bli lite avskräckta och ge sig därifrån. Det var så mycket folk överallt. Alla trängdes som galningar och puttades och knuffades för att komma fram. Ingen rolig stämning alls. Detta var den sämsta loppis jag varit på i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar