lördag 15 augusti 2009

Gekås

Redan igår hade jag en stark längtan efter att åka till Gekås. Idag kunde jag inte stå emot mer. Kollade köbarometern och webkameran innan vi stack och det var faktiskt inte så farligt mycket folk där.
Både det ena och det andra slank ner i vagnen. Inköpet som jag är mest nöjd med för dagen förutom all tvål och schampo är ett blommigt påslakan som ser ut som ett lapptäcke.
Nu får Gekås vänta till strax innan jul innan jag kommer igen. Men inför julen måste det ju inhandlas ett gäng julklappsetiketter och julpapper och såklart en hel del annat.


När vi var på väg därifrån i bilen kom jag på att Panduro har öppnat en outlet i Ullared. Kändes som att jag hamnade i himlen när jag klev in i affären. Så mycket pyssel. Köpte lite smått och gott till min kortverkstad. Snart dags att börja göra julkort!

1 kommentar:

  1. Haha innan jul, det va det roligaste jag har hört. Om någon månad får jag o mamma längtan, vi har ju inte varit där i sommar o vem kommer då följa med?? DUUUUU så klart =0)

    SvaraRadera