torsdag 20 augusti 2009

Torsdagsfika


På jobbet har vi fredagsfika varje vecka men idag lyxade jag och Henke till det och tog en torsdagsfika efter jobbet. Teboden, toppenväder och härligt god fika. Idag kunde det inte bli bättre. Morotskaka eller chokladkaka, morotskaka eller chokladkaka det var det enda som malde i mitt huvud.

Det blev morotskaka, scones och Coca-Cola. Kände att det var alldeles för varmt för te idag och det måste jag nog erkänna att jag tyckte var ganska skönt eftersom jag inte är så glad för te. Men i teboden brukar jag skärpa till mig och dricka te, men inte idag.

2 kommentarer:

  1. Så mysigt! Jag måste nog besöka den där teboden nån gång =o) det ser riktigt trevligt ut. Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Kristina det bör du absolut göra. Med dina kusiner kanske?? Vi följer gärna med =0)

    SvaraRadera