söndag 2 augusti 2009

Jobbedags igen

Jobbedag imorgon. Var tog de här tre semesterveckorna vägen.?! Jag förstår inte hur snabbt tiden går.
Semestern började lite knackigt men när jag var pigg igen så har vi hunnit med att göra en massa roliga saker. Nu gäller det bara att komma ihåg de mysiga stunderna vi har haft på semestern när höstmörkret kryper sig på.
Semestern har avslutats idag med loppis i Skogaby. Måste bara säga att vilka idioter till människor det finns! Jag blev så förbannad idag så jag började bråka med en kärring och en kille. Vi bråkade inte ens om någon loppisgrej utan om vem som hade trängt sig före vem. Jag var så förbannad till sist så jag skakade. Skitgrej att bråka om kan man tycka så här i efterhand, men just då var det inte det.
Jag hittade en lampa som vi har letat efter länge. Mycket nöjd blev jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar