lördag 22 augusti 2009

Heldag i Halmstadtrakten

Vad skulle vi hitta på idag då? Halmstad fick det bli. Shoppingen gick helt kasst. Jag köpte ingenting, men det mådde nog min plånbok bra av.

Eller det var inte helt sant för jag kunde inte motstå att köpa lite plommon på torget. Det såg så härligt ut med alla grönsaker o frukt.

Goda var det oxå de små rackarna. Henke som var hungrig direkt ville att vi skulle äta innan vi körde från Halmstad. Han fick lugna sig. Han blir alltid hungrig så fort vi lämnar Markaryds kommun. Spelar ingen roll om han har ätit fyra mackor precis innan vi stack. Vi åkte till Tylösand och spelade äventyrsgolf. Jag är ju ingen äventyrare så vanlig gammal hederlig minigolf passar mig mycket bättre. Här var det en massa vatten som jag var tvungen att akta mig för. På bilden visar jag vilket jag tror är den smidigaste vägen. Tror faktiskt jag valde rätt på den här banan. Henke var kass men han vann över mig. Ni förstår ju själva hur bra jag var.

Dagen avslutades med en mycket god måltid på restaurang Punch i Tylösand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar