onsdag 19 augusti 2009

Skön avkoppling

Bland det bästa som finns är att läsa böcker tycker jag. Väldigt mysigt att bara krypa upp i soffan med en bra bok. De här tre böckerna är mina senaste inköp på bokfronten. Väldigt olika stilar på dem, men var och en har sin charm.
Än så länge har jag bara hunnit läsa Jessica Anderssons bok. Bakom denna vackra tjej döljer det sig så mycket sorgset. Man får verkligen en inblick i hennes liv. Absolut inte bland de bästa böckerna jag läst, men man inser hur bra man själv har det och alltid har haft det och det kan vara ganska nyttigt ibland.
Boken Tillsammans den tredje boken är en ungdomsbok. Det är så härlig stämning i de här böckerna. Mycket lättläst vilket kan vara skönt ibland.
Sirila gentlemän sökes har jag ingen aning om vad den handlar om. Men jag gillar författaren till den här boken. Hoppas hon har fått till en lika skön bok som hennes bok Rapsbaggarna är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar