fredag 21 augusti 2009

Kort


Bjuder på ett födelsedagskort till en tjej som snart fyller år.
Scrapparglädjen vill inte infinna sig. Jag slängde ihop kortet och plockade sedan genast bort mina saker igen. Jag brukar låta dem ligga framme lite för har jag väl börjat scrappa så brukar jag vilja fortsätta med mer direkt. Men så var det inte idag!
Den söta lilla tjejen köpte jag på Panduro outleten i Ullared.
Jag köpte ett helt gäng sådana figurer med olika miner och uttryck. Men nu när jag tittade på dem så tänkte jag bara att de kommer jag aldrig använda till något. Så kan det vara ibland när jag tycker att jag har köpt något bra att scrappa med.

1 kommentar:

  1. Jättefint kort, kan inte tro att scrapparglädjen inte var med när du gjorde det kortet!
    Jag nappar helt klart på Johannas förslag med fika på teboden med mina goa kusiner framöver!
    Kram

    SvaraRadera