fredag 14 augusti 2009

Äntligen fredag!

När jag slutade jobba idag så begav jag och syster oss till Älmhult. Tanken var att jag skulle köpa en hylla till badrummet som jag har gått och tänkt på ett tag nu. Men den hade tydligen utgått ur sortimentet verkade det som, för den fanns inte där.
Istället för den fina hyllan inhandlades en ny toaborste och två glasburkar. Inte mycket att hänga i julagranen.
När jag kom hem låg det en avi i postlådan att jag hade paket som väntade på mig på Konsum och genast förstod jag att det var fotoboken som jag hade gjort med våra sommarbilder. Jag skrev om fotoboken i ett tidigare inlägg här
Skyndade såklart bort och hämtade boken och jag blev nöjd. Visst en del bilder känns lite suddiga men det kanske är kamerans fel, vad vet väl jag.


De här bilderna blev inte de bästa. Ta kort på en bok med bilder i var inte så lätt. Men ni förstår upplägget.
Kvällen avslutades med grillat hemma hos mor o far. Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar