tisdag 25 augusti 2009

Liseberg

I söndags var vi på Liseberg för andra gången den här sommaren.
Så rädd som jag lyckades bli den här gången har jag nog aldrig varit innan tror jag. I kön till Balder blev jag så rädd när vi skulle åka den andra gången så jag fick vända och gå tillbaka. Hjärtat slog så jag trodde det skulle hoppa ur bröstkorgen på mig. Men sedan när jag hade samlat mig någon timme så vågade jag åka igen.

Denna vackra bild är tagen i Balder.
Jag gick runt och var genomblöt i stort sett hela dagen. Mina tre roliga kompanjoner Henke, Johanna och Calle tyckte att vi skulle åka Flume riden och lämnade snällt platsen längst fram till mig två gånger. Jag bara såg vågen komma och sedan var jag helt blöt.
Men vad gör ganska mycket vatten och ganska mycket rädsla när man har kanonroligt i alla fall.

1 kommentar:

  1. Tack för en toppendag!!!! Min panik innan kanonen första gången märkte du nog aldrig av men den va också enorm, men kul va det sen =0)

    SvaraRadera