söndag 30 augusti 2009

Systrarna Svenssons comeback uteblev

Det blev ingen comeback för mig och syster idag i den gröna Hinnerydströjan. När tränar Ida skickade sms häromdagen och frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp och spela match idag eftersom de var kort om folk så svarade jag ja. Det tog inte lång tid innan jag insåg att det var nog inte det smartaste jag hade gjort i mitt liv. Spela fotboll efter att inte ha rört mig på ett helt år. Jag började tänka på hur skadad jag kunde bli och till sist kändes det bara hemskt att vi skulle spela.

Nu blev det som tur var inget spel och det känns verkligen skönt. Hade aldrig förlåtit mig själv om jag hade blivit skadad eftersom jag inte är tränad ett dugg.


1 kommentar:

  1. Nä, gud tänk om vi hade suttit nu ikväll med skadade knän osv. Usch vad hemskt det hade varit!!
    O så hade vi ju missat skogaby!

    SvaraRadera