onsdag 3 juni 2009

Bara vanligt vatten


Idag har jag varit i Markaryds mest exklusiva bokhandel. Konsum heter den.
Kom på att Johanna hade sagt att de sålde den här boken till ett bättre pris än vad alla andra gör. Kajsa Ingemarsson är en av mina favoritförfattare. Lättläst och alltid skön stämning i hennes böcker. Nu var det ju då så att Johanna redan har köpt denna boken, men jag ville äga den själv istället för att bara låna.
Hoppas nu att "Bara vanligt vatten" är lika bra som jag tycker att hennes andra böcker är.

1 kommentar:

  1. haha, kul för dig att du fick med mitt misslyckade köp =0) Fast den va 40kr billigare där jag köpte den än i andra butiker sen att du lyckades ännu bättre e ju kul för dig =0)
    Jag har köpt en underbar bok i stockholm den finns på min blogg imon + en annan som du redan hade men den måste finnas i min samling =0)

    SvaraRadera