torsdag 11 juni 2009

Sjung om studentens....

Idag var det student i Markaryd. Jag och Johanna hade bestämt att vi skulle gå dit o gratta en av de gulligaste tjejerna som vi spelade fotboll ihop med i Hinneryd. Jag hade inte en tanke på att vi kanske borde ta med oss paraply och det gjorde vi inte heller. Medan vi stod och väntade på att de skulle springa ut började det droppa och sedan blev det bara värre och värre och till sist vräkte regnet ner.
När vi hade fått nog av allt regn och hade härdat ut ganska länge så gick vi hem till Johanna och Calle och fikade. Mums vilken god kaka hon hade gjort min bagerska till syster.
Blir ingen studentbild till detta inlägg för det regnade så mycket så jag vågade inte ens ta upp kameran för jag tänkte att då skulle den nog gå sönder.
Den där rätta glädjekänslan man brukar få av studentfirande inföll aldrig eftersom vädret var så tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar