måndag 1 juni 2009

Glasögon

Idag var det dags för något som jag har fasat för. Jag skulle till optikern och göra synundersökning. Visste redan innan att det bara kom till att sluta på ett sätt o visst det gjorde det.
Glasögonen är utprovade och i min fantasi så är det nu de hemskaste glasögon jag kan tänka mig. Jag har redan hunnit förvränga dem till både konstig färg och form. Hoppas det känns bättre när jag får hämta dem. Annars kan jag ju göra som min kära arbetskamrat som tvingade mig att boka tiden och bara ha dem i min väska...

2 kommentarer:

  1. Jag lovar att inte lämna dig ensam i sticket med dina "extra ögon" och göra dig sällskap:-)
    Alltid roligare om man är två:-))))

    SvaraRadera
  2. Men sis, varför gör vi alltid så att vi förvränger allting till sååååå hemskt. De va ju skitsnygga. Jag vill ju också ha nya nu! Välkommen i klubben "glasögonormar" förresten =0)

    Maggan, vi har ganska svårt att tro att du ska göra Jenna sällskap. Tror jag såg dina 1gång, då låg dem på din plats icke på näsan =0)Fast du har ju rätt i att det är lättare om man är 2.

    SvaraRadera