lördag 20 juni 2009

Utmaning

Denna utmaning hittade jag på Johanna Toftbys blogg. Eftersom jag inte kan komma på något vettigt att göra idag så roar jag mig med detta en stund.

1. Hur gammal är du om fem år? 34
2. Vem var den sista du träffade? Henke
3. Hur lång är du? 1.63

4. Vilken var den senaste film du sett? Revolutionary Road
5. Vem ringde du senast?
Henrik
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Potatis ska vi inte ha med oss
7. Vad är dagens planer? Äta något smarrigt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka SMS

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 10.20
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag hittar vår älskade Simson varje dag när han har gömt sig
14. Vilken är din favoritplats? Smögen
15. Vilken plats föredrar du minst?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I hus här i Markaryd
17. Vad skrämde dig som barn? Sniglar, jag var livrädd

18. Vem fick dig att skratta senast? En hemsk bild från Liseberg i torsdags (vågar inte säga på vem)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag har aldrig haft en enda vinylskiva så jag är nog för ung =0)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar-annars kan man ju inte sitta i soffan med fötterna på bordet
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, men bara en gång för spy är bland det värsta jag vet
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Jag har blivit mycket mer social än tidigare
27. Vilken är din favoritglass? Magnum, den vita med jordgubbsglass i
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle köpa det där huset som jag gärna vill ha

29. Tycker du om kinamat? Ja men bara kycklingspett med jordnötssås
30. Tycker du om kaffe? Nix
31. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice
32. Sover du på någon särskild sida? På vänster sida av sängen men på höger sida av kroppen
33. Kan du spela poker? Nej jag är för ointresserad för att försöka lära mig
34. Tycker du om att mysa? Ibland
35. Är du en beroendemänniska? Ja det får man nog säga
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Javisst vill jag det
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Jag är en riktig badkruka så jag badar nästan aldrig
41. Vad spenderar du helst pengar på? Loppisfynd
42. Äger du dyra smycken? Nej det vill jag inte påstå
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, det är verkligen inget för mig.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Choklad
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns så många roliga människor som jag känner, men när Emma är med så händer det alltid något roligt

46. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ärr på benen efter myggbett
47. Vad har du för ringsignal? Någon dålig standardsignal som alla andra oxå har, så jag alltid tror det är min telefon
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jajamensan de finns sparade hos mor o far
49. Flirtar du mycket? Nej det gör jag verkligen inte
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Här hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Nej det hjälper alltid min underbara pappa mig med
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg vad den heter, men jag läser ungdomsserien Gossip Girl
54. Läser du dagstidningen? Japp första rasten på jobbet så måste Smålänningen läsas
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Jag älskar att digga när jag kör bil
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 18 juni 2009
59. När var du i kyrkan senast? I Kalmar förra sommaren och bara tittade
60. Vilka personer utmanar du? Det får ni välja själva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar