måndag 8 juni 2009

Matsalsmöblerna är klara!



Jag är riktigt nöjd med det färdiga resultatet. Och tur är väl det, så som jag har målat o målat o målat. Märker att jag skriver ganska ofta att jag är nöjd med mina små projekt. Känns riktigt skönt att få vara lite nöjd med mig själv.
Hittade de två sista stolarna som jag var på jakt efter i lördags på loppisen i Skånes Fagerhult. Två stolar för 50:-, som hittat!
Så nu kan jag sätta igång och scrappa igen. För detta bord används aldrig till att äta vid utan jag brukar sitta där när jag scrappar och det är något jag måste göra. För på fredag fyller svärmor år och då förväntas det ett hemmagjort kort. Får se om jag hittar någon inspiration nu vid mitt fina bord. Kanske bäst att jag köper ett underlägg för annars har jag snart både färg och klister på bordet.

Tro det eller ej, men en av stolarna fick faktiskt målas svart och den har hittat till sin plats i hallen.

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev. Vad konstigt att du målar något svart men den blev ju väldigt fin. Ska du inte måla om byrån i hallen? Såg en vit sån o det va sååå fint =0) hade varit fint till den svarta stolen.
    Tillsammans ska vi måla hela världen vit!

    SvaraRadera
  2. Hej!! Va glad jag blir att jag hittade till dej här kära kusin! =O) Så fint du har det & så klart ska du känna dej helnöjd med projekten!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du har hittat hit Kristina! Du är varmt väkommen. Tack vad snäll du är! Många kramar Jennie

    SvaraRadera