torsdag 18 juni 2009

Liseberg

Vaknade imorse och hörde direkt hur regnet öste ner. Nej vi som skulle till Göteborg och gå på Liseberg. Jag hade redan packat väskan full med regnkläder så det skulle ju inte vara några problem. Precis när vi kom fram till Göteborg så slutar det att regna och himlen spricker upp.
Taktisk som jag är så hade vi åkt så vi var framme ett par timmar innan Liseberg öppnade så vi kunde shoppa lite.
Bilder från shoppingen bjuder jag på imorgon.

Innan vi skulle ta oss till Liseberg intog vi en smarrig macka på Subway.

Jag behöll regnjackan på hela dagen för säkerhets skull, men den hade verkligen inte behövts för vi har haft riktigt bra väder.
Här kommer lite bilder från dagen:




Dagen har verkligen varit helt perfekt utom en liten stund i eftermiddags när jag helt plötsligt blev lite yr och illamående. Det är ju inte varje dag man flänger från karusell till karusell. Så medan mina kompanjoner tog en glass på detta trevliga ställe

satt jag utanför och försökte må lite bättre.

och efter en liten stund var det full fart igen!
Imorgon blir det oxå full rulle hela dagen. Önskar er alla redan nu en riktigt trevlig midsommar!

1 kommentar:

  1. Åhhh så avis. Jag ska försöka boka in en tripp när jag har jobbat klart. Vill så gärna dit. Vaknade vid 8 och höll tummarna för att ni skulle ringa =0) Pussis

    SvaraRadera