lördag 27 juni 2009

Mellby

Dagen har spenderats på stranden i Mellby. Helt underbart skönt att sommaren äntligen är här.
De gamla strandbadlakanen letades fram efter att ha legat bortglömda i skåpet i ett år nu. Eftersom jag är en riktig badkruka så kände jag inte ens på vattnet. Bara tanken gjorde att jag huttrade till lite.

Men Henke är betydligt tuffare när det gäller att bada så han begav sig ut i plurret. Men oj han tyckte det var ganska kallt!

När vi skulle åka hemåt övningskörde Henke och jag hann inte mer än säga att akta nu så du inte kör fast innan vi satt fast i sanden. Vi kom varken framåt eller bakåt så några snälla människor fick komma och putta loss oss. Så stranddagen slutade bra till sist!

2 kommentarer:

  1. Neej va synd att jag inte var i
    Mellby nu. Mitt charmtroll Tzatziki längtar efter att träffa er oxå ;o)
    Parkera vid stugan nästa gång så slipper ni köra fast i sanden OCH jag kan kanske få träffa er =o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tittade väldigt efter era bilar vid stugan men det var tomt. När jag ser en bil lovar jag att vi ska titta inom. Har hört talas om lilla vovven måste jag ju bara träffa.
    Kram

    SvaraRadera