onsdag 24 juni 2009

Utebliven shopping och pannkakor

Igår var jag då på den stora rean. Ingenting som jag ville ha! Blir nästan lite nervös på mig själv. Jag som brukar vilja ha hur mycket som helst.
Den där klänningen jag skrev om, var det självklart ingen rea på. Blev lite besviken.
Hade även bestämt mig för att köpa ett par gummistövlar (nu när solen äntligen har tittat fram). Men det var ingen rea på gummistövlar heller.

Efter den urusla shoppingturen hade pappa ställt till med ett litet pannkakskalas. Mums vad smaskigt det var. Finns inga bättre pannkakor än pappas. Till det hade vi de första jordgubbarna från det egna landet.


Sedan tittade vi på fotboll. Småpajkarna spelade ju hur bra som helst i perioder. Riktigt rolig fotboll att titta på.

3 kommentarer:

  1. Du har ju hittat en sak iaf dagen innan och Väla finns ju :-) med massor av rea kläder!!!

    SvaraRadera
  2. Tröjan igår var en riktigt Jennie tröja! /Sussie

    SvaraRadera
  3. Mmm ser gott ut me Puttes pannkakor och egenodlade jordgubbar!

    SvaraRadera