fredag 12 juni 2009

Presenter


Idag skulle det inhandlas födelsedagspresent. Jag gick till Markaryds finaste affär "Romeda". Oj oj vad mycket underbara saker där fanns idag. Hur mycket som helst som jag skulle vilja ha själv. Men nu var det inte till mig själv jag skulle handla idag, men det kan man ju alltid ändra på. Så det slutade med att jag hade fixat både present och en fin fredagspresent till mig själv.
Jag har verkligen velat ha denna underbara burk till att ha tvättmedel i ett tag nu och idag fick den följa med hem.
Tycker nog den matchar vår jättefina gröna badrumsvägg lite dåligt. Men man kan ju inte få allt.


4 kommentarer:

  1. Oj, gid vad barnsligt avis jag blev nu! Jag har ju också velat ha dem jättelänge och jag kände direkt att det högg till i hjärtat. jag sa till mamma igår att hon borde ha dem om de gör vid tvättstugan. Åhhh jag vill ha. Men mitt tvättmedel står ju inlåst i förrådet så det kanske känns lite onödigt!

    SvaraRadera
  2. Får hoppas att det blir mycket roligare att tvätta nu..

    SvaraRadera
  3. Det hade jag tyckt om jag hade haft en sån... Åhhh, stackars mig! Eller jag vill ha båda, både vit och färgad =0)Och sånna gamla flaskor till att ha sköljmedlet i!

    SvaraRadera
  4. Jag berättade väldigt för Henke igår att om han ska ge mig en spontan present kanske idag, så är det den vita jag vill ha =0) Finast med båda ju!
    Winston det är ju klart att det kommer bli jätteroligt nu!

    SvaraRadera