onsdag 17 juni 2009

Leila bakar

Jag har verkligen fått ett nytt favoritprogram på TV. Sitter och tittar på repriser av Leila bakar. Mysigare program får man leta efter.
Så himla mycket fina saker har hon i sitt kök oxå. Jag är egentligen inte särskilt intresserad av vad hon bakar utan jag tittar på grejerna hela tiden. Fast jag är intresserad när Johanna bakar efter Leilas recept för det blir underbart gott.

Imorgon ska vi bege oss på en liten utflykt och äta karamell och åka karusell. Hoppas att vi får någorlunda väder och att det inte regnar hela tiden. Vart vi ska får ni se imorgon med en uppdatering med bilder från dagen.

5 kommentarer:

  1. Har tittat jag med, dock på det hon bakade för det mesta...mums:-)

    SvaraRadera
  2. haha, jag tittar egentligen inte heller på vad hon bakar jag beundrar mest hennes kitchen aid assistent =0) Men idag tittade jag noga eftersom jag ska göra den där blåbärs cheesecaken imon. Konstigt att jag precis innan hade handlat hem grejer till den. Men ska man fjäska för svärföräldrana så ska man =0)

    Kärleksmumsen idag va faktiskt inte Leila. Hon har mörk choklad i sina och jag funderade på det men jag e inte så glad för det så det fick bli traditionella sju sorters kakor.

    ha så himla roligt imon och ring om ni behöver nytt sällskap =0)

    SvaraRadera
  3. Pappa blev inte så nöjd förresten när han hörde att burken hade innehållit 6 kärleksmums till honom och nu var där bara 1 =0)

    SvaraRadera
  4. Johanna, jag har faktiskt testat cheesecaken innan. Den är helt underbar! Du kommer säkert att få en stor guld stjärna i kanten hos dina svärföräldrar:-)

    SvaraRadera
  5. hihi, det hoppas jag minsann att jag får. Vi har tittat på den sen jag fick boken i julklapp men inte fått tummarna ur o göra den så idag så =0)

    SvaraRadera