tisdag 16 juni 2009

Sommarklänning

Snart är det dags att gå på 3x30-års fest. Jag som i stort sett aldrig har klänning bestämde mig för att den här gången ska jag ha klänning. Efter väldigt mycket letande på nätet hittade jag till sist en som jag tyckte var riktigt fin. Några klick och sedan var beställningen lagd. Lite ångest, ska den passa eller ska den inte.
Idag kom avin från posten att klänningen hade anlänt. Blev så glad för när jag provade den så passade den. Bilden är tagen precis när jag hade packat upp den så lite skrynklig är den allt.

Sitter och tittar på små-herarna när de spelar fotboll Sverige-Vitryssland. Måste nog säga att jag tycker de är ganska duktiga. Heja Sverige!

5 kommentarer:

  1. Den är så sommrig och fin! Den hade varit ännu finnare och hela Jenna syntes med:-) men jag kan ju föreställa mig helhets bilden:-)

    SvaraRadera
  2. Ja den var verkligen somrig! Mkt fin!

    SvaraRadera
  3. Det var jag som skrev innan, har kommit på hur jag kan kommentera nu =) /Sussie

    SvaraRadera
  4. Jättefin Jennie o så kul när det man beställer passar så bra! Hoppas du får kul på festen =o)

    SvaraRadera
  5. Vad fin den är!! Du kan ha den när du ska komma på drömkalas hos mig också =0) Och så fyller ju lillan 25år då passar den också fint =0)Fast jag håller med Maggan att du måste ha ansiktet med på bilderna!!!

    SvaraRadera